Replika Mercedes-Benz Racing Car Transporter LO 2750, 1934-1938
Niezwykłe repliki klasycznych samochodów
SKU: CMC-M-144
Zobacz inne produkty z kategorii Prezenty dla fana aut, jachtów i motorów lub od producenta CMC GmbH & Co. KG
Szukasz projektu i aranżacji gabinetu, lub biura? Umów się na wizytę naszego projektanta
Opis
Po udanym uruchomieniu naszego powojennego transportera „Blue Wonder” nadszedł czas, aby zaoferować model przedwojenny. Oto ciężarówka platforma typu LO 2750, wyposażona w silnik wysokoprężny i ramę platformy przykrytą plandeką. Pokrowiec służy do ochrony cennego samochodu wyścigowego na pokładzie przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i ciekawskimi spojrzeniami. Ważny wyścig mógłby przyciągnąć całą flotę tych transporterów; niestety do dziś nie zachował się żaden z nich.
Mercedes-Benz odniósł dominujące zwycięstwa dzięki srebrnym strzałom w wyścigach z lat 30. XX wieku. Uwaga publiczna skupiła się później na zwycięskich samochodach: Typy W25, W125, W154 i W165. Ale nie mniej istotną rolę odegrały transportery samochodów wyścigowych, które bezpiecznie i bezpiecznie przewoziły słynne Srebrne Strzały na tory wyścigowe w całej Europie.
W ten sposób stworzyli niezatarty obraz doskonałości marki i zaangażowania w konkurencję. Do przewozu samochodów wyścigowych Mercedes-Benz miał do dyspozycji 2,75-tonową ciężarówkę typu LO 2750 — wyprodukowaną we własnej fabryce w Gaggenau. Dzięki nisko położonej podłodze i niskiej platformie załadunkowej pojazd doskonale nadawał się do zadania załadunku i rozładunku Srebrnych Strzał.
Niezawodny i ekonomiczny 4-cylindrowy silnik wysokoprężny o mocy 65 KM umożliwił bezpieczny i punktualny transport na tory wyścigowe. Wkrótce, pomalowana na kultowy niebieski Mercedes z napisem „Mercedes-Benz Rennabteilung” na ogonie, ciężarówka stała się integralną częścią fabrycznego łańcucha dostaw i transportu. Scena wyścigowa nie była już możliwa bez nich.
Flota LO 2750 Transporter często wracała do Stuttgartu jako sławni zwycięzcy. Po zdjęciu plandeki i opuszczeniu bocznych burt i tylnej klapy załadowane zwycięskie samochody zostały wystawione na widok miejscowej publiczności. Ze względu na znaczenie tych przedwojennych transporterów Silver-Arrow, firma CMC postanowiła uczcić ich pamięć w postaci autentycznego modelu z najwyższej półki, pomimo wyzwań, które się z tym wiązały.
Informacje o Classic Model Cars (CMC)
Ekskluzywne produkty połączone z najwyższą jakością wykończenia dają nam synonim niemieckiej marki Classic Model Cars. To prawdziwy ukłon w stronę ręcznie wykonywanych produktów, które zachwycają swoją niepowtarzalną elegancją oraz luksusem.
CMC to jedna z czołowych firm produkujących miniatury samochodów zabytkowych. Firma tworzy klasyczne oraz kolekcjonerskie modele samochodów przy użyciu autentycznych materiałów i tkanin.
Od 1995 roku CMC posiada własny zakład produkcyjny z wysoko wykwalifikowanymi inżynierami i pracownikami w Chinach. Efektem wielomiesięcznych badań są różnorodne modele klasycznych samochodów, które składane są ręcznie z ponad 1800 pojedynczych części. Marka wykorzystuje wysokiej jakości materiały, aby w pełni zachować „wierność oryginałowi” danego modelu samochodu.
Firma skupia się na wszystkich głównych i popularnych skalach kolekcjonerskich: 1:12, 1:18, 1:24, 1:43. Pierwszy wyprodukowany przez firmę model był w skali 1:24 - to kultowy Mercedes-Benz SSK z 1930 roku. Został zbudowany w 1995 roku i zdobył wiele prestiżowych nagród.
Każdy pojedynczy element jest starannie montowany ręcznie. Instrumenty na desce rozdzielczej są montowane osobno. Siedzenia pokryte są tkaniną lub skórą. Wykładzina podłogowa jest układana we wnętrzu i w bagażniku. W replikach odwzorowane są najmniejsze detale zgodne z oryginalnymi planami danego pojazdu.
Atrybuty / szczegóły
| SKU | CMC-M-144 |
| Producent | CMC GmbH & Co. KG |
| Model | M-144 |
| Materiał | Ręcznie wykonany metalowy, precyzyjny model zbudowany z 2365 pojedynczych części, z czego 1991 części wykorzystuje metale. Oryginalna skrzynia ładunkowa i plandeka, wykonane z różnych materiałów: metalu, drewna, tekstyliów, mosiądzu i skóry. Metalowe umeblowanie na burtach i tylnej klapie. Platforma załadowcza jest skonstruowana do transportu każdego typu przedwojennych modeli CMC-Mercedes-Silver-Arrow. Bardzo szczegółowy 4-cylindrowy silnik wysokoprężny, w komplecie ze wszystkimi agregatami, rurami i okablowaniem. Odpinana trzyczęściowa maska ze sprężynowymi hakami blokującymi. Ręcznie wykonana chłodnica ze stali nierdzewnej z odkręcanym korkiem wlewu Mercedes-Star (konieczna ostrożność, ryzyko pęknięcia, należy przestrzegać instrukcji obsługi). Pięknie odwzorowana kabina kierowcy z ruchomą dźwignią hamulca ręcznego i odchylaną przednią szybą. Siedzenia są obite prawdziwą skórą, a poduszka na ławkę jest zdejmowana. Otwierane drzwi i funkcjonalny kierunkowskaz (mrugający). Burty boczne i klapę tylną można złożyć; oba wykonane są z prawdziwego drewna. Odłączane rampy załadunkowe i przymocowane szyny wykonane są z metalu. Metalowy stelaż ze wspornikiem z desek drewnianych pod plandekę. Składana plandeka z tkaniny z mosiężnymi oczkami i skórzanymi paskami. 2 zdejmowane koła zapasowe pod skrzynią ładunkową. 2 otwierane skrzynki narzędziowe, montowane z lewej strony na ramie. Duży zbiornik na olej napędowy wykonany z metalu z funkcjonalnym korkiem wlewu. Osie przednie i tylne wykonane z metalu. Szczegółowe podwozie, na którym wyświetlane są połączenia hamulca ręcznego i przewody hydrauliczne. Dwukolorowy lakier z napisami nadrukowanymi tamponem |
| Gwarancja | 24 miesiące |
| Dodatkowe informacje | Ręczne wykonanie. Możliwość przyczepienia tabliczki znamionowej |
Zobacz katalog
Opinie
Brak opinii dla tego produktu.