Niesamowita patera/misa marki Cre Art
Duży ukłon w stronę włoskich rzemieślników! To oni stworzyli takie właśnie cudo rzemieślnicze! Firma Cre Art pochodzi z Empoli, niedaleko Florencji, której tradycje nierozerwalnie łączą się z produkcją szkła i kryształu artystycznego. Główna seria o
SKU: CREART-GS6116
Dostępność produktu: Na zamówienie - Średni czas oczekiwania na produkt od producenta to od 3 do 6 tygodni
Zobacz inne produkty z kategorii Misy lub od producenta Cre Art
Opis
Duży ukłon w stronę włoskich rzemieślników! To oni stworzyli takie właśnie cudo rzemieślnicze!
Firma Cre Art pochodzi z Empoli,    niedaleko Florencji, której tradycje nierozerwalnie łączą się z   produkcją  szkła i kryształu artystycznego. Główna seria opiera się na  ręcznie  tworzonych artykułach do domu i jadalni, wzbogaconych 24  karatowym  złotem.
Oto kolekcje ekskluzywnych wyrobów włoskich - sklep Luxury Products.
Najczęściej używane materiały to mosiądz, złoto, srebro i kryształ.
Pragniemy Państwu przedstawić serię   ślicznych pater, wykonanych z kryształu, szkła oraz mosiądzu   platerowanego 24 karatowym złotem.
Wszystkie towary są zaprojektowane i wykonane przez Włoskich mistrzów rzemieślnictwa, a firma ciągle stawia na nowe trendy w sztuce wzornictwa. Międzynarodowe uznanie - to dowód na zadowolenie klientów na całym świecie!
Polecamy na eleganckie stoły, gustowne przyjęcia oraz inne spotkania towarzyskie - gdzie styl i jakość ma duże znaczenie - Luxury Concierge.
- Producent
 - Cre Art
 - Model
 - GS6116
 - Materiał
 - kryształ ręcznie cięty, złocenia
 - Wymiary
 - h 27 cm, Ø 44 cm
 - Czas realizacji
 - w zależności od stanu magazynowego
 - Wysyłka/Prezent
 - na życzenie wysyłka pod wskazany adres, w eleganckim prezentowym opakowaniu, z możliwością dołączenia karty z dedykacją lub życzeniami
 - Grawer/Wytłaczanie
 - na życzenie grawerowanie, lub wytłaczanie dowolnego tekstu, dedykacji czy inicjałów
 
Atrybuty / szczegóły
| SKU | CREART-GS6116 | 
| Producent | Cre Art | 
| Model | GS6116 | 
Zobacz katalog
Opinie
Brak opinii dla tego produktu.