Auto Ferrari D50, 1956

Cudowne repliki klasycznych samochodów

2 994,00 zł

SKU: CMC-M-180

Dostępność produktu: Na zamówienie - od 10 dni do 5 tygodni

Zobacz inne produkty z kategorii Prezenty dla fana aut, jachtów i motorów lub od producenta CMC GmbH & Co. KG

Zadzwoń i zamów przez telefon:

+48 660 777 937 +48 577 036 777 Messenger WhatsApp

Jakiej zastawy z porcelany, lub ceramiki szukasz? Pomożemy w skompletowaniu na dowolną ilość osób

Administratorem twoich danych jest Platforma
Luxury Products Cylwik Spółka Jawna

Opis

Po przejęciu projektu D50 od Lancii, Enzo Ferrari był zajęty przekształcaniem nowo nabytego zawodnika Grand Prix w „kartę atutową”, a Scuderia Ferrari zmierzała do bardzo udanego sezonu w 1956 roku. Patrzysz na standardową wersję nowo wyremontowany Ferrari D50 z krótkim nosem. CMC zaoferuje również wersję z długim nosem, która zwyciężyła podczas Grand Prix Niemiec w 1956 roku, które odbyło się na torze Nürburgring.

Powrót do sławy i chwały

Tragiczna strata Ascari wkrótce po GP Monako w 1955 roku oznaczała, oprócz narażenia na szybko pogarszające się finanse, wczesne zakończenie ambitnego projektu F1 Scuderia Lancia z jego D50. Oznaczało to również koniec marzenia Gianniego Lancii o pozostaniu konkurencyjnym, jeśli nie zwycięskim, w najwyższej formie sportów motorowych.

26 lipca 1955 r. Lancia przekazała plany D50, oprzyrządowanie, sprzęt produkcyjny i wiele części jej najbardziej chciwemu konkurentowi, Scuderia Ferrari.

Ferrari wprowadziło remont D50. Był pełen wspaniałych renowacji, dzięki czemu nowy D50 znalazł się na ścieżce przeznaczenia do triumfu.

Oto najważniejsze usprawnienia:

1. Dwa sakwy, które znajdowały się w środkowej części Lancii D50, zostały zastąpione pojedynczym zbiornikiem paliwa umieszczonym bezpośrednio za siedzeniem kierowcy.
2. Nadwozie zostało rozszerzone, aby objąć dwie niezależne przestrzenie zajmowane niegdyś przez zbiorniki sakw, a bardziej zintegrowana powłoka nadwozia zapewniała lepszą aerodynamikę.
3. Na dole, za panelami z lewej i prawej strony, znajdowały się dwie wiązki rur wydechowych, każda z czterema rurami wygiętymi tak, by wystawały przed tylne koło, emitując zarówno spaliny, jak i charakterystyczny ryk Ferrari.
4. Maksymalna moc została zwiększona do 265 KM, a dalsze ulepszenie było możliwe dzięki zmianom głowic cylindrów, sterowania zaworami, wału korbowego i tłoków.
5. Dwie chłodnice oleju między zbiornikami sakwowymi a nadwoziem zostały porzucone na rzecz rurowej chłodnicy oleju zainstalowanej przed chłodnicą.
6. Wprowadzono modyfikacje ramy rurowej i układów zawieszenia, w tym przeniesienie tylnego resoru poprzecznego do wyższego położenia poziomego.
7. Opony zostały zmienione z marki Pirelli na Englebert.

Ostatecznie z pięcioma zwycięstwami w Grand Prix, Juan Manuel Fangio był w stanie zakończyć sezon 1956, zdobywając swoje czwarte mistrzostwo świata kierowców.

Informacje o Classic Model Cars (CMC)

Stylowe produkty połączone z najwyższą jakością wykończenia dają nam synonim niemieckiej marki Classic Model Cars. To prawdziwy ukłon w stronę ręcznie wykonywanych produktów, które zachwycają swoją niepowtarzalną elegancją oraz luksusem.

CMC to jedna z czołowych marek produkujących miniatury samochodów zabytkowych. Firma tworzy klasyczne oraz kolekcjonerskie modele samochodów przy użyciu autentycznych materiałów i tkanin.

Od 1995 roku CMC posiada własny zakład produkcyjny z wysoko wykwalifikowanymi inżynierami i pracownikami w Chinach. Efektem wielomiesięcznych badań są różnorodne modele klasycznych samochodów, które składane są ręcznie z ponad 1800 pojedynczych części. Manufaktura wykorzystuje wysokiej jakości materiały, aby w pełni zachować „wierność oryginałowi” danego modelu samochodu.

Manufaktura skupia się na wszystkich głównych i popularnych skalach kolekcjonerskich: 1:12, 1:18, 1:24, 1:43. Pierwszy wyprodukowany przez firmę model był w skali 1:24 - to kultowy Mercedes-Benz SSK z 1930 roku. Został zbudowany w 1995 roku i zdobył wiele prestiżowych nagród.

Każdy pojedynczy element jest starannie montowany ręcznie. Instrumenty na desce rozdzielczej są montowane osobno. Siedzenia pokryte są tkaniną lub skórą. Wykładzina podłogowa jest układana we wnętrzu i w bagażniku. W replikach odwzorowane są najmniejsze detale zgodne z oryginalnymi planami danego pojazdu.

Informacje o producencie

Atrybuty / szczegóły

SKU CMC-M-180
Producent CMC GmbH & Co. KG
Model M-180
Materiał Precyzyjny metalowy model wykonany ręcznie z 1379 części. Zdejmowana i zamykana maska silnika. Odchylana klapa wentylacyjna do przestrzeni na nogi kierowcy. Dokładna replika silnika V8 z akcesoriami, rurami i okablowaniem. Związane rury wydechowe wykonane z metalu. Trójkątna oś przednia z amortyzatorami i poprzecznym resorem piórowym, całość wykonana z metalu. Tylne zawieszenie z rurą De-Dion, poprzecznym resorem piórowym, popychaczami i amortyzatorami ciernymi, wszystkie wykonane z metalu. Ręcznie wykonana kratka ze stali nierdzewnej. Chłodnica oleju zamontowana przed chłodnicą. Szczegółowa replikacja obiegu paliwa i oleju oraz układu chłodzenia. Zawiasowe, otwierane korki wlewu paliwa i oleju. Tapicerowany, obszyty skórą fotel kierowcy i zagłówek. Niezwykle realistyczne i perfekcyjnie wykonane koła ze szprychami i nyplami ze stali nierdzewnej zamontowane na aluminiowej obręczy. Autentycznie replikowane centralne nakrętki blokujące z gwintami prawoskrętnymi i lewoskrętnymi. Eleganckie wykończenie ręcznie w oryginalnym odcieniu i kolorze
Gwarancja 24 miesiące
Dodatkowe informacje Ręczne wykonanie. Możliwość przyczepienia tabliczki znamionowej

Zobacz katalog

Opinie

Brak opinii dla tego produktu.